オフィスの無人受付に「クラウド受付」”Cloud Reception”
「クラウド受付」は、人件費のコストカットと企業イメージを向上させることが出来るiPadアプリです。
会社のエントランスやフロア毎の受付に「クラウド受付」(Cloud Reception)をダウンロードしたiPadを設置し、来訪者はクラウド技術を利用した電話システムで訪問先や担当者に容易に接続できます。
「クラウド受付」は簡単操作で、来訪者に企業イメージアップにつながるツールです。
くわしくは⇒オフィスにクラウド受付
Your receptionist
“Cloud Reception” is the app of iPad for visitor reception which can improve a corporate image and reduce labor cost.
If you put a installed “Cloud Reception” iPad on a company reception desk or each floor, visitors can connect to a visit destination and person easily by telephone system using SIP technology.
“Cloud Reception” is the tool which lead to an image improvement of the company to visitors.
More Detail -> “Cloud Reception App”